Pracovní náplň
- vedení, koordinace, organizace a motivace svěřeného týmu pracovníků odboru živnostenský úřad a odpovědnost za celkovou činnost odboru;
- komplexní zajištění činnosti Jednotného kontaktního místa;
- metodická konzultační a poradenská činnost v rozsahu působnosti živnostenského úřadu;
- zabezpečení plnění úkolů uložených odboru radou města a tajemníkem magistrátu.
Jiné požadavky
- znalost následujících právních předpisů (vše v platném znění): zákon č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 552/1991 Sb., o státní kontrole, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), zákon č. 570/1991 Sb., o živnostenských úřadech;
- schopnost vést a motivovat tým (zkušenost s vedením týmu);
- komunikativnost, samostatnost, vstřícnost; schopnost jednat s občany a institucemi;
- afinitu k informačním systémům a technologiím (IS GINIS, IS RŽP, e-Spis);
- výhodou je praxe v oblasti veřejné správy; řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička) a zkouška zvláštní odborné způsobilosti v dané oblasti (nejlépe pro správní činnost při správě živnostenského podnikání).
Kvalifikace
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
Platová třída
12. platová třída - (27.250, - Kč – 40.120, - Kč) podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu
Přílohy