Pracovní náplň
- zajišťování komplexních výkonů agendy vymáhání pohledávek magistrátu města nebo jiných obdobných peněžitých plnění, kde vystupujeme jako správce daně;
- vykonávání činností směřujících k provedení exekucí na peněžité plnění v rámci dělené správy;
- provádění účetních operací, které jsou nezbytné pro správnou účetní evidenci jednotlivých pohledávek;
- zajišťování exekucí na nepeněžitá plnění;
- zpracování nařízení města v rámci své pracovní agendy;
- spolupráce s úřady městských obvodů v jejich metodickém usměrňování v rámci vymáhání pohledávek;
- spolupráce s třetími osobami v rámci exekučních řízení;
- zpracování podkladů do Rady města nebo Zastupitelstva města v rámci správy pohledávek;
- provádění kontroly výkonů přenesené působnosti podle zákona o kontrole.
Jiné požadavky
- znalost následujících právních předpisů vztahujících se k vykonávané agendě: daňový řád, správní řád, občanský soudní řád; znalost zákona o obcích;
- afinita k informačním systémům a technologiím;
- výhodou je znalost IS VERA, IS Ginis;
- schopnost vést a motivovat tým, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, aktivní přístup k řešení problémů, pečlivost, důslednost, kultivovaný ústní a písemný projev.
Kvalifikace
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
– výhodou obor veřejné správy
Platová třída
11. platová třída - (25.280, - Kč – 37.170, - Kč) podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu