Kontaktní osoba:
Marcela Kačmařová
Telefon: 599 430 483
E-mail: marcela.kacmarova@ovajih.cz
zaměstnanec zajišťuje činnosti na svěřeném úseku rozpočtu městského obvodu a plní funkci správce rozpočtu v rámci řídící kontroly dle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, a to zejména:
– ověřuje finanční krytí výdajů rozpočtu,
– zabezpečuje hospodaření podle rozpočtu, sleduje jeho čerpání a plnění,
– zabezpečuje činnosti spojené s prováděním změn rozpočtu a návrhem rozpočtových opatření
– zpracovává podklady k rozborům hospodaření a podílí se na sestavování závěrečného účtu
– připravuje podklady pro rozhodování orgánů městského obvodu,
– spolupracuje při tvorbě a sledování změn rozpočtu ve vztahu k příspěvkovým organizacím,
– zajišťuje ekonomickou podporu pro financování projektů spolufinancovaných z EU apod.
Znalosti a odbornosti související s činností :
- aktivní znalost práce na PC (MS Office, Ginis – výhodou)
- rozhodnost, přesnost, spolehlivost
- vysoké pracovní nasazení
- komunikační a organizační schopnosti
- schopnost samostatné i týmové práce
- praxe ve veřejné správě výhodou
Znalost právních předpisů ve věcech souvisejících s charakteristikou práce:
-
zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecním zřízení), v platném znění,
-
zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, včetně prováděcích předpisů
-
zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů,
-
zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,
-
vyhláška č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, ve znění pozdějších předpisů,
-
zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů,
-
Obecně závazná vyhláška statutárního města Ostravy č. 10/2022, Statut města Ostravy, ve znění pozdějších změn