Více informací o pozici naleznete na tomto odkaze:
https://moap.ostrava.cz/cs/radnice/volna-mista/aktualni-nabidka-volnych-pracovnich-mist
Kontaktní osoba
Ing. Daniela Durajová | daniela.durajova@moap.ostrava.cz | 725528721
Pracovní náplň
Hlavní pracovní náplní administrátora veřejných zakázek je příprava výběrových řízení investičních akcí. Celý proces zadávání veřejných zakázek, který má administrátor na starost, můžeme rozdělit do několika fází:
- tvorba a revize zadávacích podmínek
- stanovování kritérií hodnocení
- administrace doručených nabídek
- příprava protokolů, rozhodnutí a jiných dokumentů souvisejících s administrovanými zadávacími řízeními
- příprava podkladů pro jednání komisí
- oznámení o výběru nejvhodnější nabídky (administrativní zabezpečení)
V průběhu celého procesu pracuje referent s elektronickým nástrojem pro zadávaní veřejných zakázek (TENDER ARENA).
Jiné požadavky
- znalost právních předpisů ve věcech souvisejících s charakteristikou práce, zejména zákona o obcích, zákona o zadávání VZ, Statutu města Ostravy
- orientace ve stavebních a technických výkresech včetně průvodních a souhrnných technických zpráv
- uživatelská znalost MS Office
- organizační schopnosti
- rozhodnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost
- vysoké pracovní nasazení
Kvalifikace
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Platová třída
10. platová třída - (23.390, - Kč – 34.370, - Kč) podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu
Přílohy