Přihlášku je nutno podat nejpozději do 30.10.2026
Těšíme se na Vás!
Kontaktní osoba
Pracovní náplň
  • komplexní koordinace, usměrňování a zajišťování souhrnného výkonu samostatné a přenesené působnosti
  • plnění úkonů tajemníka dle ustanovení zákona o obcích a zákona o úřednících
  • řízení a koordinace všech činností úřadu
  • zabezpečování zasedání rady městského obvodu a zastupitelstva městského obvodu
  • účast na jednáních rady městského obvodu a zastupitelstva městského obvodu
  • plnění úkolů uložených zastupitelstvem, radou a starostou městského obvodu
  • komplexní zajištění pracovněprávních vztahů zaměstnanců zařazených do úřadu městského obvodu
  • tvorba vnitřních předpisů
Jiné požadavky
  • vedoucím úřadu se může stát fyzická osoba, která splňuje předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka a má nejméně tříletou praxi (délka praxe musí být splněna v průběhu 8 let bezprostředně předcházejících jmenování do funkce):

a) jako vedoucí zaměstnanec,

b) při výkonu správních činností v pracovním poměru k územnímu samosprávnému celku nebo při výkonu státní správy v pracovním nebo služebním poměru ke státu, nebo

c) ve funkci člena zastupitelstva územního samosprávného celku dlouhodobě uvolněného pro výkon funkce

  • znalost právních předpisů v oblasti veřejné správy
  • znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění a obecně závazné vyhlášky města Ostravy – Statut města Ostravy
  • znalosti v personální oblasti
  • organizační a komunikační schopnosti, spolehlivost,
  • znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, Outlook)
  • řidičský průkaz-řízení osobních automobilů – skupina B
  • zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou
  • znalost aplikace GINIS výhodou
  • znalost aplikace E-SPIS výhodou
Kvalifikace
  • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, nejlépe v oboru právo, ekonomie, státní a veřejná správa
Platová třída
  • 11. platová třída – plat se stanoví podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; přiznání příplatků – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů

Nejnižší úroveň zaručeného platu je 35 840 Kč.

 

Nabízíme

ikona Jazykové kurzy angličtiny
Jazykové kurzy angličtiny
ikona Až 4 dny sick days
Až 4 dny sick days
ikona Penzijní a životní pojištění
Penzijní a životní pojištění
ikona Možnost využití firemní školky
Možnost využití firemní školky
ikona Práce v centru města
Práce v centru města
ikona Příspěvek na stravné
Příspěvek na stravné
ikona Roční bonus v programu cafeterie
Roční bonus v programu cafeterie
ikona Bezúročné půjčky
Bezúročné půjčky
ikona Flexibilní pracovní dobu
Flexibilní pracovní dobu
ikona až 5 týdnů dovolené
až 5 týdnů dovolené