Bytový technik – referent odboru financí a správy majetku městského obvodu Ostrava – Hrabová
Pracovní náplň
- provádí administrativní úkony pro přípravu a zajištění dokumentace pro stavební povolení;
- zajišťuje technický dozor jmenovitých akcí;
- připravuje a realizuje jednotlivé neinvestiční akce;
- vyřizuje reklamace a stížnosti;
- zajišťuje opravy včetně kontroly, provedení stavebních prací domovního a bytového fondu;
- zpracovává podklady pro vyúčtování služeb
- pružná pracovní doba
- služební telefon, možnost využívat služební auto
Jiné požadavky
- vítaná praxe v oboru,
- uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet),
- dobré komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, asertivita,
- znalost souvisejících právních předpisů:
- zákon č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění,
- zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů,
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění,
- zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník aj.
- řidičský průkaz sk. B
Kvalifikace
- minimálně střední škola stavebního zaměření s maturitou;
- VŠ – stavební (není podmínkou)
Platová třída
- dohoda o pracovní činnosti s možností budoucího zkráceného úvazku
- 250,- Kč/ hod, maximálně 20000,- Kč měsíčně