VŘ JIH č. 26/2025
Nejnižší úroveň zaručeného platu ve výši 33 280,- Kč
– plní funkci správce rozpočtu v rámci řídící kontroly
– připravuje podklady potřebné pro sestavování a schvalování rozpočtu a střednědobého výhledu rozpočtu
– ověřuje finanční krytí výdajů rozpočtu
– zabezpečuje hospodaření podle rozpočtu, sleduje jeho čerpání a plnění
– zabezpečuje činnosti spojené s prováděním změn rozpočtu a návrhem rozpočtových opatření
– zpracovává podklady k rozborům hospodaření a podílí se na sestavování závěrečného účtu
– spolupracuje při tvorbě a sledování změn rozpočtu ve vztahu k příspěvkovým organizacím apod.
Orientace v právních předpisech ve věcech souvisejících s charakteristikou práce:
-
zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecním zřízení), v platném znění
-
zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, včetně prováděcích předpisů
-
zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů,
-
vyhláška č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, ve znění pozdějších předpisů,
-
zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů,
-
Obecně závazná vyhláška statutárního města Ostravy č. 10/2022, Statut města Ostravy, ve znění pozdějších změn
Znalosti a odbornosti související s činností :
- aktivní znalost práce na PC (MS Office, Ginis – výhodou)
- rozhodnost, přesnost, spolehlivost
- vysoké pracovní nasazení
- komunikační a organizační schopnosti
- schopnost samostatné i týmové práce
- praxe ve veřejné správě výhodou
výhodou ekonomické zaměření