Kontaktní osoba
Petr Místečan, DiS. | petr.mistecan@ostrava.cz |
Pracovní náplň
- definování souhrnných postupů, pravidel a rizikových limitů
- rozvoj, implementace a provádění monitoringu systému řízení rizik
- identifikace rizik v různých oblastech činností organizace a znalost je odborně posoudit
- dohled nad řízením rizik a kontrola dodržování schválených rizikových rámců, metodik a postupů řízení rizik
- poskytování metodické a poradenské činnosti v oblasti řízení rizik, spolupráce se všemi odbory magistrátu
- příprava podkladů a provádění reportingu vedoucímu odboru, primátorovi a výboru
- vedení příslušné dokumentace
Jiné požadavky
- odborné znalosti v oblasti účetnictví, finančních analýz a výpočtů a vyhodnocování ekonomických ukazatelů, v právní oblasti, v managementu rizik
- základní orientace v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, základní povědomí o činnostech odborů magistrátu
- počítačová a numerická způsobilost
- informační a datová gramotnost, komunikační dovednosti
- kompetence k celoživotnímu vzdělávání, ke zvládání stresu a zátěže, k objevování a orientaci v informacích
- výkonnost, samostatnost, dobré plánovací a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů
- výhodou zkušenosti v oblasti řízení rizik, auditu nebo kontroly, ekonomiky, praxe ve veřejné správě
Kvalifikace
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- výhodou obory ekonomické, veřejnosprávní, právní
Platová třída
12. platová třída - (27.250, - Kč – 40.120, - Kč) podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu