Kontaktní osoba
Marcela Kačmařová | marcela.kacmarova@ovajih.cz | 599 430 483, 720 841 541
Pracovní náplň
zaměstnanec sleduje plnění příjmů a výdajů, přijímá opatření, vystavuje objednávky, faktury, zpracovává upomínky k pohledávkám z nájmů, podílí se na evidenci a inventarizaci majetku, pohledávek a závazků, připravuje podklady pro návrh rozpočtu, provádí ekonomické rozbory hospodaření dle jednotlivých paragrafů a položek rozpočtové sklady, zpracovává podklady pro jednání orgánů městského obvodu
Jiné požadavky
Základní znalost práce v GINIS a VERA výhodou
Další požadavky:
základní orientace v právních předpisech:
- zák. č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
- č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů
- zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů
- č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
- Obecně závazná vyhláška statutárního města Ostravy č. 10/2022, Statut města Ostravy, ve znění pozdějších změn
Znalosti a odbornosti související s činností:
- uživatelská znalost práce s PC (WORD, EXCEL atd.)
- komunikační a organizační dovednosti
- ovládání jednacího jazyka – češtiny
- schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, přesnost
- praxe ve veřejné správě výhodou
Kvalifikace
vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Platová třída
9. platová třída - (21.710, - Kč – 31.820, - Kč) podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu
Přílohy