Pracovní náplň
- příprava návrhů majetkoprávních smluv a jejich schvalování v orgánech města;
- komunikace s právnickými i fyzickými osobami při tvorbě návrhů smluv, vedení majetkoprávní agendy, zajišťování souhlasů se staveními záměry, vedení jednání spojených s majetkoprávní přípravou;
- zajištění věcné kontroly plnění na základě uzavřených smluv;
- podílení se na přípravě a realizaci projektů spolufinancovaných z externích zdrojů;
- zajištění výběru vhodných dotačních zdrojů a jejich předkládání vedoucímu oddělení, vedení agendy, příprava podkladů, žádostí, hlídaní termínů a povinností plynoucích z podmínek dotace;
- zajišťování požadované propagace a další úkony spojené s externím financováním.
Jiné požadavky
- základní orientace v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích;
- afinita k informačním systémům a technologiím (zejména uživatelská znalost operačního programu Microsoft Windows, MS OFFICE – Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- kultivovaný ústní a písemný projev;
- analytické myšlení, spolehlivost, zodpovědný přístup, samostatnost, komunikační schopnosti a schopnost týmové spolupráce;
- výhodou je praxe ve veřejné správě, osobní zkušenosti s administrací majetkoprávní agendy a dotací a řidičský průkaz na skupinu B (aktivní řidič/řidička).
Kvalifikace
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Platová třída
10. platová třída - (23.390, - Kč – 34.370, - Kč) podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu