Pracovní náplň
- komplexní dohled na řešení požadavků v helpdesku, řešení reklamací, SLA, komunikace s obchodními partnery;
- podpora projektů;
- podpora uživatelů ICT a organizace školení;
- sledování využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky;
- administrace smluv a veřejných zakázek;
- výdej dat GIS;
- zástup sekretariátu odboru;
- sledování rozpočtu odboru.
Jiné požadavky
- samostatnost;
- pečlivost;
- schopnost dosahování cílů;
- odolnost vůči stresu;
- spolupráce a práce v týmu a kritické myšlení;
- afinita k informačním systémům a technologiím;
- kultivovaný ústní a písemný projev.
Kvalifikace
vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
Platová třída
9. platová třída - (21.710, - Kč – 31.820, - Kč) podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu