Pracovní náplň
- zabezpečování úkolů vyplývajících ze samostatné působnosti města – týkajících se věcí ve vlastnictví města (s výjimkou věcí svěřených statutem městským obvodům, věcí se kterými nakládají z různých právních titulů právnické osoby zřízené městem a movitých věcí sloužících přímým potřebám magistrátu a Městské policie Ostrava);
- koordinace činností jednotlivých oddělení odboru;
- zodpovědnost za plnění přijatých usnesení a plnění úkolů odboru;
- zodpovědnost za správnost podkladů pro návrh rozpočtu města;
- předkládání materiálů do rady města;
- zodpovědnost za personální agendu odboru
Jiné požadavky
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, znalost právních předpisů týkajících se samosprávy jako takové, znalost zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů;
- dobrá znalost právních předpisů upravujících problematiku hospodaření s majetkem města v rozsahu působnosti odboru;
- schopnost vést a motivovat tým;
- umění jednat s lidmi;
spolehlivost; - výhodou je praxe ve veřejné správě alespoň tři roky spojená s nakládáním s nemovitým majetkem obce;
- komunikační a organizační dovednosti;
- kultivovaný ústní a písemný projev a perfektní znalost českého jazyka;
- uživatelská práce na PC (MS WORD, EXCEL atd.) a afinita k informačním systémům a technologiím
Kvalifikace
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
– obor právní, technický, ekonomický
Platová třída
12. platová třída - (27.250, - Kč – 40.120, - Kč) podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu