Bohužel místo je již obsazené. Zkuste vybrat jiné!
Pracovní náplň
  • sestavování rozpočtu přidělených odborů;
  • kontrola čerpání rozpočtu;
  • příprava podkladů pro rozbory hospodaření a závěrečný účet města;
  • návrhy na úpravu rozpočtu, kontrola dokladů z hlediska krytí rozpočtem.
Jiné požadavky
  • základní orientace v následujících právních předpisech: zákon č. 128/2000 Sb., zákon o obcích, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě;
  • dobrá uživatelská znalost práce na PC a afinita k informačním systémům a technologiím;
  • výhodou je praxe v oboru a zkouška zvláštní odborné způsobilosti.
Kvalifikace
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Platová třída
10. platová třída - (23.390, - Kč – 34.370, - Kč) podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu

Nabízíme

ikona Práce v centru města
Práce v centru města
ikona Bezúročné půjčky
Bezúročné půjčky
ikona Příspěvek na stravné
Příspěvek na stravné
ikona Penzijní a životní pojištění
Penzijní a životní pojištění
ikona Jazykové kurzy angličtiny
Jazykové kurzy angličtiny
ikona Roční bonus v programu cafeterie
Roční bonus v programu cafeterie
ikona až 5 týdnů dovolené
až 5 týdnů dovolené
ikona Flexibilní pracovní dobu
Flexibilní pracovní dobu
ikona Možnost využití firemní školky
Možnost využití firemní školky
ikona Až 4 dny sick days
Až 4 dny sick days