V případě zájmu nemusíte vyplňovat přihlášku, stačí zaslat životopis na kontaktní e-mail.
Bližší informace o pozici naleznete na tomto odkaze:
https://moap.ostrava.cz/cs/radnice/volna-mista/aktualni-nabidka-volnych-pracovnich-mist
Jedná se o PP na dobu určitou – zástup za rodičovskou dovolenou (předpoklad do 05/26). Nástup IHNED nebo dohodou.
Hlavní pracovní náplní referenta majetkové správy je výkon agendy spojené se správou nemovitých věcí, a to zejména na úseku evidence nemovitého majetku, zřizování věcných břemen, pronájmů a výpůjček pozemků ve správě městského obvodu. Co si lze konkrétně pod touto širokou náplní představit v praxi? Pokud přijde na úřad našeho městského obvodu žádost, jejímž obsahem je požadavek související s problematikou nakládání obce s pozemky (např. zřízení věcného břemene, žádost o pronájem nebo výpůjčku pozemku, žádost o souhlas vlastníka se stavbou apod.), referent majetkové správy musí tuto žádost kompletně vyřešit – tzn. vede ji v systému spisové služby a podniká příslušné kroky k jejímu vyřízení – komunikuje se žadateli v případě nutnosti doplnění žádosti, připravuje materiály pro jednání orgánů městského obvodu, a to včetně návrhů příslušných smluv a v případě uzavření smlouvy pak zajišťuje kroky vedoucí k jejímu uveřejnění v Registru smluv. Kromě zajištění výše uvedeného procesu připravuje také návrhy podání katastrálnímu úřadu a zúčastní se každoročně realizace inventur nemovitých věcí ve správě městského obvodu.
- minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou (výhodou je technický směr) – vhodné také pro absolventy bez zkušeností, rádi je zaučíme:)
- orientace v zákoně o obcích, v občanském zákoníku, ve Statutu města Ostravy, a to ve věcech souvisejících s charakteristikou práce
- uživatelská znalost MS Office – zejména MS Word, MS Excel a MS Outlook
- orientace ve stavebních výkresech a mapových podkladech
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikativní schopnosti
- praxe v oblasti majetku a na úřadě výhodou, nikoliv podmínkou!!!