Pracovní náplň
- sestavování rozpočtu přidělených odborů;
- kontrola čerpání rozpočtu;
- příprava podkladů pro rozbory hospodaření a závěrečný účet města;
- návrhy na úpravu rozpočtu;
- kontrola dokladů z hlediska krytí rozpočtem.
Jiné požadavky
- základní orientace v následujících zákonech: č. 128/2000 Sb., zákon o obcích, č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě;
- uživatelská znalost práce na PC a afinita k informačním systémům a technologiím;
- výhodou je praxe v oboru a zkouška odborné způsobilosti.
Kvalifikace
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
– výhodou ekonomické zaměření
Platová třída
10. platová třída - (23.390, - Kč – 34.370, - Kč) podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu