Kontaktní osoba JUDr. Pavlína Švubová
Zodpovídá za fungování centrální spisovny městského obvodu, zabezpečuje komplexní výkon spisové služby, spravuje centrální spisovnu úřadu (přebírá veškeré dokumenty elektronické i analogové z příručních spisoven a odborů úřadu, řeší potřebu uložení digitálních i listinných dokumentů a spisů v souladu s legislativou a potřebami úřadu, připravuje skartační řízení, protokoly o předání archiválií do péče Archivu města Ostravy apod).
Výhodou praxe ve veřejné správě, orientace v právním systému, zejména všeobecný přehled o ustanoveních zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, v platném znění, vyhlášky MV č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, v platném znění, a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění, uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet, ASPI), dobré komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, asertivita.