referent/ka bytového a ostatního hospodářství-ekonom/ka – zaměstnanec zajišťuje činnosti na svěřeném úseku hospodaření s bytovým fondem, a to zejména vystavování objednávek, vedení knihy došlých a odeslaných faktur, včetně vystavování odběratelských faktur, platebních poukazů, pokladních dokladů a úhrady dodavatelských faktur, vedení operativní evidence majetku, sledování a inventarizace pohledávek a jejich případné vymáhání, provádění měsíčních účetních uzávěrek, administrace veřejných zakázek v systému EZAK, zveřejňování dokumentů v registru smluv, vyřizování běžné obchodní korespondence apod.
Všeobecný přehled o ustanoveních právních předpisů:
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecním zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků , ve znění pozdějších předpisů
-
zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty,ve znění pozdějších předpisů
-
zákon č. 250/2000 Sb.,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
-
zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů
-
zákon č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, ve znění pozdějších předpisů
-
zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů
-
zákon č. 406/2000 Sb., o hospodaření s energií, ve znění pozdějších předpisů
-
zákon č.89/2012 Sb.,občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů
-
Obecně závazná vyhláška statutárního města Ostravy č. 10/2022, Statut města Ostravy, ve znění pozdějších změn
Znalosti a odbornosti související s činností :
- užívání informačních technologií,
- komunikační a organizační dovednosti,
- ovládání jednacího jazyka – češtiny,
- schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, přesnost