Více informací o pozici naleznete na tomto odkaze:
https://moap.ostrava.cz/cs/radnice/volna-mista/aktualni-nabidka-volnych-pracovnich-mist
Hlavní pracovní náplní referenta pohledávek je komplexní zajišťování jejich vymáhání – tato agenda v sobě zahrnuje několik činností, a to zejména zpracovávání návrhů na výkon rozhodnutí, přihlašování pohledávek do insolvenčního řízení, předkládání návrhů orgánům městského obvodu na uzavření dohod o splátkách dluhu a s tím související zajišťování uzavření dohod o splátkách dluhů včetně kontroly jejich dodržování. V případě neplnění termínu splátek pak samotné zajišťování výkonu exekuce. Kromě výše uvedeného má referent na starost také evidenci a sledování finančního majetku (zpracovávání bankovního výpisu příjmového účtu včetně identifikace a párování příjmů, ověřování platebních povinností, vystavování předpisných, odpisných a přeúčtovacích platebních poukazů, kontrola účetních sestav).
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- znalost právních předpisů ve věcech souvisejících s charakteristikou práce, zejména občanského zákoníku, občanského soudního řádu, exekučního řádu, insolvenčního zákona a zákona o obcích
- uživatelská znalost MS Office
- velmi dobré komunikativní dovednosti
- rozhodnost, samostatnost, spolehlivost
- znalost programu Radnice VERA výhodou, praxe ve veřejné správě výhodou (nikoliv podmínkou:))