poskytování konzultačních a poradenských činností v agendě eGovernmentu a jeho rozvoji; školení a metodické vedení zaměstnanců města v agendě eGovernmentu a jeho nových aplikací a služeb; výkon činností na úseku konverzí z moci úřední i na žádost; vyhledávání a vydávání úředních opisů, výpisů, potvrzení a realizace agendy Czech POINT; výkon agendy úřední desky; výkon agendy vidimace a legalizace; zápis referenčních údajů a provádění jejich změn prostřednictvím agentových informačních systémů do základních registrů; podávání informací občanům a zabezpečování činností s tím spojených ve vazbě na agendy úřadu a činnost orgánů města
znalost předpisů z oblasti veřejného práva a legislativy eGovernmentu (zejména zákon 128/2000 Sb. o obcích, zákon č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, zákon č. 111/2009 Sb., o základních registrech, zákon č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, zákon č. 301/2008 Sb., kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím zákona o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, vše ve znění pozdějších předpisů). Dále vyžadujeme komunikační dovednosti na dobré úrovni, kultivovaný ústní a písemný projev, asertivitu a týmovost. Komunikační znalost angličtiny je výhodou