Kontaktní osoba
Vladimír Jakub Mitura | vladimir.mitura@ostrava.cz | 599442251, 722989188
Pracovní náplň
- definování souhrnných postupů, pravidel a rizikových limitů;
- rozvoj, implementace a provádění monitoringu systému řízení rizik;
- identifikace rizik v různých oblastech činností organizace a jejich odborné posouzení;
- dohled nad řízením rizik a kontrola dodržování schválených rizikových rámců, metodik a postupů řízení rizik;
- poskytování metodické a poradenské činnosti v oblasti řízení rizik, spolupráce se všemi odbory magistrátu;
- příprava podkladů a provádění reportingu vedoucímu odboru, primátorovi a výboru;
- vedení příslušné dokumentace.
Jiné požadavky
- odborné znalosti v oblasti účetnictví, finančních analýz a výpočtů a vyhodnocování ekonomických ukazatelů, v právní oblasti, v managementu rizik;
- základní orientace v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, základní povědomí o činnostech odborů magistrátu;
- počítačová a numerická způsobilost;
- informační a datová gramotnost, komunikační dovednosti, kreativita;
- kompetence k celoživotnímu vzdělávání, ke zvládání stresu a zátěže, k objevování a orientace v informacích;
- výkonnost, samostatnost, dobré plánovací a organizační schopnosti, aktivní přístup k řešení problémů;
- výhodou zkušenosti v oblasti řízení rizik, auditu nebo kontroly, ekonomiky, praxe ve veřejné správě.
Kvalifikace
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
– zaměření ekonomické, veřejnosprávní nebo právní
Platová třída
12. platová třída - (27.250, - Kč – 40.120, - Kč) podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu
Přílohy