koordinace a zajištění činností souvisejících s technickou správou majetku objektů, areálů a pozemků; preventivní a následné kontroly technického stavu majetku, při zjištěných nedostatcích zajištění nápravy; zajištění oprav a údržby budov, objektů a dalších movitých a nemovitých věcí; zajištění ostrahy prostřednictvím strážního oddílu Městské policie Ostrava; zajištění zpracování a doplňování pasportů budov a nebytových prostor; provádění fyzického a protokolárního předávání (přejímání) pronajímaných, vypůjčovaných či darovaných nebytových prostorů, objektů a pozemků nájemcům a vypůjčitelům či dárcům, popř. jiným subjektům při zcizení nebo nabytí majetku do vlastnictví Statutárního města Ostravy; tvorba podkladů pro plánované opravy budov a objektů s vazbou na finanční rozpočet; návrhy využití spravovaného majetku a raporty o jeho technickém stavu; vydávání stanovisek jednotlivým odborům k plánovanému nakládání s majetkem ve vlastnictví Statutárního města Ostravy; kontrola věcné a finanční správnosti faktur za materiál, práce a služby k vystaveným objednávkám a smlouvám; kontrola formální správnosti obsahu vytvořených smluv a objednávek; administrace odstranění závad vyhrazených technických zařízeních po revizích ve spravovaných objektech; inventarizace majetku a pozemků ve spolupráci s odborem majetkovým
uživatelská znalost Microsoft Office – Word a Excel; čtení výkresové dokumentace; komunikační schopnosti; praxe v oblasti psaní obchodní korespondence; orientace v problematice správy majetku včetně údržby tohoto majetku; flexibilita a schopnost operativního zajištění řešení oprav; znalost organizace činností při zajišťování údržby a oprav objektů; vedení agendy spravovaných objektů a základní orientace v zákoně č. 458/2000 Sb. (zákon o podmínkách podnikání a o výkonu státní správy v energetických odvětvích) výhodou orientace v Katastru nemovitostí a programu GINIS; řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič/řidička
– stavební nebo technické zaměření