Bližší informace:
Ing. Jana Ziobrová, vedoucí odboru financí a správy majetku,
tel.: 599 420 107, 725 996 471
e-mail: jana.ziobrova@ostrava-hrabova.cz
Pracovní náplň
- správa budov ve vlastnictví a svěřených do správy MOb Hrabová;
- předávání/převzetí bytu/nebytového prostoru;
- opravy a investiční akce v rámci svěřeného úseku a s tím související administrativní úkony;
- zajištění technického dozoru jmenovitých akcí;
- vyřizování reklamací a stížností;
- zpracovávání podkladů pro vyúčtování služeb.
Jiné požadavky
- znalost legislativy a dalších pravidel na úseku správy bytového fondu (např. zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, nařízení vlády č. 308/2015 Sb., o vymezení pojmů běžná údržba a drobné opravy související s užíváním bytu a dalších předpisů upravujících například revize a kontroly zařízení budov),
- zkušenost z oblasti správy budov případně ve stavebnictví výhodou,
- uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet),
- zkušenosti s program SSB výhodou,
- dobré komunikační schopnosti (včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu), samostatnost, flexibilita, asertivita, přesnost, pečlivost, spolehlivost,
- řidičský průkaz sk. B.
Kvalifikace
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
zaměření technického směru výhodou
Platová třída
10. platová třída - (23.390, - Kč – 34.370, - Kč) podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu
Přílohy