asistent/ka vedoucí odboru bytového a ostatního hospodářství- zaměstnanec zajišťuje veškeré administrativní činnosti v rámci odboru na úseku sekretariátu bytového odboru, a to zejména evidenci, přijímání a odesílání korespondence, zodpovídá za vedení spisové služby, vede evidenci docházky zaměstnanců odboru a vypracovává podklady pro zpracování mezd, kontroluje a eviduje účast na školeních a odborných seminářích pracovníků odboru v souladu se zákonem č. 312/2002 sb., přijímá stížnosti občanů a tyto eviduje, zpracovává statistické údaje a podkladové materiály pro potřebu úřadu, MMO a jiné nadřízené orgány, zabezpečuje zajištění kancelářských potřeb pro zaměstnance odboru BH, na úseku ekonomiky zajišťuje rozdělení dodavatelských faktur mezi techniky odboru a rovněž stornování chybně vystavených faktur a navazující komunikaci s dodavateli.
Další požadavky:
orientace v právních předpisech ve věcech souvisejících s charakteristikou práce:
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecním zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 499/2002 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
- ČSN 01 6910- norma, úprava dokumentů
- Obecně závazná vyhláška statutárního města Ostravy č. 10/2022, Statut města Ostravy, ve znění pozdějších změn
Znalosti a odbornosti související s činností:
- aktivní znalost práce na PC (MS Office, WORD, EXCEL)
- organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, přesnost, spolehlivost
- ovládání jednacího jazyka češtiny – stylistická a gramatická bezchybnost
- vhodné i pro absolventy