Bohužel místo je již obsazené. Zkuste vybrat jiné!
Pracovní náplň

zabezpečení plnění úkolů uložených oddělení právnímu vedoucím odboru, dále úkolů vyplývajících z usnesení rady města a zastupitelstva města příslušející do působnosti odboru, a úkolů vyplývajících z vnitřních předpisů města a příkazů tajemníka; zabezpečení právní porady samosprávě a jednotlivým odborům Magistrátu města Ostravy (dále jen „MMO“) při uzavírání závazkových a jiných smluvních vztahů, při zastupování města Ostravy v soudních sporech, při realizaci zakladatelské funkce právnických osob a při právních vztazích z výkonu práv vyplývajících z majetkových účastí v založených společnostech a ve společnostech se 100% majetkovou účastí města.

Kontrola materiálů předkládaných jednotlivými odbory MMO odboru legislativnímu a právnímu k posouzení v souladu s Jednacím řádem rady města z hlediska souladu s právními předpisy; organizace vedení a listinné evidence smluv uzavřených jménem města kromě smluv pracovněprávní povahy a smluv zabezpečujících další vzdělávání a odbornou způsobilost (dle potřeby organizace zpracování analýzy této sbírky smluv).
Zajištění vyhotovení právních dokumentů pro zřízení nebo založení právnických osob včetně příslušných návrhů pro obchodní soud; organizace vedení dokumentace všech zakladatelských listin u městem založených obchodních společností, v nichž majetková účast města je ve výši 100 % a listin u ostatních společností se 100% majetkovou účastí města.

Zajištění vyhotovení písemných dokumentů pro jednání zastupitelstva nebo rady města v požadovaném obsahu a rozsahu vztahujících se k vymezené činnosti odboru; zajištění zpracování veškeré agendy týkající se státních podniků v likvidaci, u nichž město plní funkci zakladatele; zajištění provádění kontroly materiálů předkládaných jednotlivými odbory magistrátu města Ostravy odboru legislativnímu a právnímu k posouzení v souladu s Jednacím řádem rady města z hlediska souladu s právními předpisy.

Odpovědnost za právní, procesní a věcnou správnost všech písemných výstupů vyhotovených zaměstnanci zařazenými do právního oddělení; kontrola a odpovědnost za správnost a úplnost všech evidencí a dokumentací vedených na tomto oddělení.
Odpovědnost za správnost a úplnost zápisů v podacím deníku týkajících se právního oddělení; zodpovědnost za vyřizování žádostí o poskytnutí informací vztahujících se k působnosti oddělení právního dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu i informacím, ve znění pozdějších předpisů, a to jak obsahově, tak z hlediska dodržování lhůt; zabezpečení předání podkladů oddělení právního týkajících se uvedeného zákona do centrální evidence odboru; kontrola správnosti a úplnosti evidence týkající se této agendy za celý odbor.

Jiné požadavky

znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů; znalost právních předpisů týkajících se samosprávy jako takové, znalost zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů; zkušenosti z oblasti problematiky územně samosprávných celků; umění jednat s lidmi; znalost práce na PC (MS WORD, EXCEL atd.); komunikační a organizační dovednosti; kultivovaný ústní a písemný projev a perfektní znalost českého jazyka; schopnost samostatné i týmové práce; spolehlivost; přesnost; praxe ve veřejné správě je výhodou

Kvalifikace
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu

– pouze v oboru „právo a právní věda“

Platová třída
12. platová třída - (27.250, - Kč – 40.120, - Kč) podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu

Nabízíme

ikona Příspěvek na stravné
Příspěvek na stravné
ikona Flexibilní pracovní dobu
Flexibilní pracovní dobu
ikona Až 4 dny sick days
Až 4 dny sick days
ikona Roční bonus v programu cafeterie
Roční bonus v programu cafeterie
ikona Práce v centru města
Práce v centru města
ikona Bezúročné půjčky
Bezúročné půjčky
ikona Penzijní a životní pojištění
Penzijní a životní pojištění
ikona až 5 týdnů dovolené
až 5 týdnů dovolené
ikona Možnost využití firemní školky
Možnost využití firemní školky
ikona Jazykové kurzy angličtiny
Jazykové kurzy angličtiny