komplexní výkon činností spojených s tvorbou projektů změny formy vlastnictví majetku, analýzou a odborným posouzením souhrnu ekonomických a právních údajů za účelem realizace strategických projektů města; odpovědnost za vedení oddělení smluvních vztahů a jeho týmu zaměstnanců, jakožto plnění úkolů stanovených vedoucím odboru majetkového a orgány města; zajišťuje hospodaření s rozsáhlým a různorodým majetkem statutárního města Ostravy, a to zejména v oblasti právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, výpůjček, prodeje a jiných způsobů disponování s tímto majetkem, přičemž se jedná o přípravu smluvních dokumentací pro odpovědné orgány města, zpracovávání zásad pro nakládání s majetkem města a také koordinaci a usměrňování hospodaření s majetkem statutárního města Ostravy; odpovědnost za plnění přijatých usnesení orgánů města a kontrolu plnění smluvních povinností jak městem, tak druhými smluvními stranami; zpracovávání podkladů pro návrh rozpočtu, vyřizování žádostí o informace; kontrola a metodické řízení agendy evidence správních řízení, ve kterých je statutární město Ostrava účastníkem řízení; řízení agendy národní správy.
znalost zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; zákona č. 128/2000 Sb., o obcích; obecně závazné vyhlášky č. 10/2022 Statut města Ostravy; zápal pro práci a nadšení pro zajímavé projekty města a rozvoj města; vysoké pracovní nasazení; odolnost vůči stresu, afinita k informačním systémům a technologiím; dobré komunikační dovednosti, výhodou již zkušenost s prací v rámci majetkové problematiky obcí a zkušenost s vedením týmu
– výhodou obor právního směru