Bohužel místo je již obsazené. Zkuste vybrat jiné!
Kontaktní osoba
Pracovní náplň
  • sestavování rozpočtu statutárního města Ostravy (přidělených odborů);
  • kontrola čerpání rozpočtu;
  • příprava podkladů pro rozbory hospodaření a závěrečný účet města;
  • návrhy na úpravu rozpočtu;
  • kontrola dokladů z hlediska krytí rozpočtem.
Jiné požadavky
  • základní orientace v zákonech č. 128/2000 Sb., zákon o obcích, zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a zákoně č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě;
  • uživatelská znalost práce na PC a afinita k informačním systémům a technologiím;
  • výhodou je praxe v oboru a zkouška zvláštní odborné způsobilosti.
Kvalifikace
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání

výhodou ekonomický směr

Platová třída
10. platová třída - (23.390, - Kč – 34.370, - Kč) podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, odměny za úspěšné splnění mimořádného nebo zvlášť významného pracovního úkolu

Nabízíme

ikona Příspěvek na stravné
Příspěvek na stravné
ikona Flexibilní pracovní dobu
Flexibilní pracovní dobu
ikona Až 4 dny sick days
Až 4 dny sick days
ikona Penzijní a životní pojištění
Penzijní a životní pojištění
ikona Práce v centru města
Práce v centru města
ikona Možnost využití firemní školky
Možnost využití firemní školky
ikona Jazykové kurzy angličtiny
Jazykové kurzy angličtiny
ikona až 5 týdnů dovolené
až 5 týdnů dovolené
ikona Roční bonus v programu cafeterie
Roční bonus v programu cafeterie
ikona Bezúročné půjčky
Bezúročné půjčky