zaměstnanec koordinuje činnosti v rámci řízení projektů napříč odbory (hlavní projektový manažer), je garantem metodiky řízení projektů, připravuje a sestavuje pravidelné reporty o jednotlivých projektech, zabezpečuje činnosti spojené se změnami projektů, připravuje strategické rozvojové dokumenty obvodu, koordinuje a kontroluje jejich plnění (např. Strategický plán, akční plán, místní agenda atd.), připravuje podklady pro rozhodování orgánů městského obvodu, vyhledává vhodné dotační tituly pro financování/spolufinancování projektů obvodu.
Všeobecný přehled o ustanoveních právních předpisů:
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecním zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů
-
zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
-
Obecně závazná vyhláška statutárního města Ostravy č. 10/2022, Statut města Ostravy, ve znění pozdějších změn
Znalosti a odbornosti související s činností:
- užívání informačních technologií
- komunikační a organizační dovednosti
- ovládání jednacího jazyka – češtiny
- znalost anglického jazyka – úroveň B
- schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, přesnost
- praxe v oboru výhodou
- orientace v externích zdrojích financování výhodou